joi, 14 ianuarie 2010

Vagonul de clasa a doua

Pe vremuri exista. Le-am prins si pe alea din timpul razboiului...mai erau pe linia lui 3. A disparut si linia.
Asta cu Tramvaiul mi-a placut asa ca am sa mai zic ceva: daca esti in "tramvai" te apuci sa vorbesti asa cu oricine?
Vorba bancului:
"-Poate vrea domnul, poate vrea doamna?"
..cum dracu' sa te apuci sa vorbesti cu oricine, cu niste straini?
DAR..."uite cum arata ala!!!..hmmm...sa nu stau langa el...astia nu stiu ca s-a inventat sapunul?...n-a avut si el niste bani acolo sa-si ia o pereche de pantofi mai ca lumea?"
Prefer sa se spuna despre mine:" -Il vezi pe ala din statie care intinde mana la masini? A fost baiat destept, pacat de el ca a luat-o razna", decat, "Il vezi pe Tipul ala de la masa alaturata, nu stie nici sa se incheie la pantofi singur, dar a dat lovitura!"
Mi-am adus aminte de mine ca mi-a cazut un dinte...din fata!
Ce-ar fi sa las eu Lumea in pace?

Un comentariu: