duminică, 3 ianuarie 2010

...continuare

Trecerea dintre ani m-a gasit pe la rude. As fi stat acasa decat...eu chiar imi propusesem sa vad cate se usi pot deschide si se deschid intr-o noapte. N-a fost sa fie...
Asa,...mancare bautura, nimic nou, nimic rau. Chiar m-am mobilzat serios sa ma simt bine si am reusit. Am facut glume, vorbe mai de duh, bancuri...
Radeau "ai mici" de se prapadeau...si cam atat! Ma gandeam si eu: "-Aloo, un feedback ceva, ziceti si voi o cimilitura ca sa pot manca ceva si eu!" Nimic, aproape nimic...ceva miscare cand a fost un banc cu conotatii sexuale. Parca a fost asa o luminita in niste ochisori si a mai continuat pret de o propozitie, doua "discutia".

Am plecat devreme, pe la doua jumate, chiar as mai fi stat dar ma gandesc ca am facut bine, poate aveau treaba si eu o cam lungeam.
N-am putut nici sa fiu "itinerant", asa ca am ajuns acasa. Am intrat in pestera...

"-Ce dreac' e asa lipsa de suflete in noaptea asta???"
.
.
.

Un comentariu:

  1. nenea, secretul e sa fii suparat, iti zic eu. nu mult... asa, cat sa zici... ei lasa! :)

    RăspundețiȘtergere