vineri, 29 ianuarie 2010

Declaratie de Dragoste

Hai sa va vad...ati facut?, ati primit?...ati asteptat vreuna?
Nu cred ca se poate fara. E in firea noastra. Doar uitarea, normala si ea, face sa nu ne aducem aminte exact cum a fost.
Nici eu nu mai stiu exact. Chiar nu-mi mai aduc aminte. Cred ca au fost cateva.
Una "de copil", alta visata, alta adevarata,...alta, cine stie?
Doamne cate emotii, cate balbaieli. Si e facuta in surdina departe de lume si griji.
Eu cred asa: cu cat e mai fastacita si mai in soapta si mai incurcata de nu se intelege nimic, cu atat e mai adevarata!
Ati fost in schimb vreodata "martor vizual" la vreuna? Sa nu-mi ziceti ca ati vazut in filme! Nu asa! In realitate!? Fara sa deranjati... pentru simplul fapt ca nu erati prezenti?
O sa-mi spuneti ca nu se poate!
Ba se poate.

O actiune cat se poate de prozaica-efectul cat se poate de sublim!

E iarna, iar zapada e ca o coala de hartie imensa. Poti desena orice...inimioare strapunse... Orice! Si pentru ca nu era nici prima declaratie de dragoste intre ei, e Minunat!!!
Ce poate fi mai frumos?

(Poti fi chiar tu insuti creionul! Numai sa ai imaginatie!...

Si neaparat precizie!!!) :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu