luni, 18 ianuarie 2010

Nu-i pentru cine se pregateste...

Imi pusesem astazi pe mess un status..."catre necunoscut", si un link cu o melodie al carei titlu este "Life Is Wonderful".
Incerc sa ma conving si pe mine de asta.
Iar vroiam sa transmit lucruri, ceva, si nu stiam cum!

Deodata:
"Gabi Paslaru: Un gand bun de la Petru, care a sosit pe lume cu un zambet ieri, la ora 13:20. Cu toate cele 3,850 kg ale lui si de la inaltimea de 51cm iti spune ca viata este frumoasa!
eu: Nu stiu cine e Petru dar sa fie binevenit!
Gabi Paslaru: fiul nostru, nascut ieri!
Gabi Paslaru: de sf.anton.
eu: HI HI!!!
Gabi Paslaru: de altfel, cred ca il va chema Petru Anton
eu: SA VA TRAIASCA SI SA VA BUCURATI DE EL...ATUNCI INSEAMNA CA SA POTRIVIT STATUSUL!
eu: LA FIX!
Gabi Paslaru: multumesc de felicitari, acum fug sa declar noul pamantean"...

Bine ai veni Petru. Pleci catre necunoscut, pentru ca nu o sa ai nici tu darul de a te folosii de experienta puzderiei de fosti copii dinaintea ta!
Vei avea aceleasi intrebari, aceleasi dileme si greutati sufletesti.
Si totusi Viata e frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu