sâmbătă, 6 martie 2010

Vise

Trebuie sa ma las de fumat. Fumatul duce la impotenta!
D'aia nici nu-mi cumpar tigari cu anuntul asta iar daca se nimereste schimb tigarile dintr-un pachet in altul cu avertizare mai prietenaosa...de exemplu cu canceru'!
Cel mai mult le apreciez pe alea cu "Fumatul da dependenta, nu incepeti sa fumati!"...eu am inceput mai demullt asa ca la mine nu mai e valabil!
Bine, acum nu stiu cand o sa se manifeste vizibil dar cred ca a si inceput intr-un mod parsiv!
In rarele cazuri cand imi aduc aminte ce am visat observ cu tristete ca nu mai am vise erotice. =)=)
Chiar daca ma gandesc la "ceva" inainte de a adormii!

Nu e bine; trebuie sa ma las, de fumat.
Ce dracu', a inceput cu visele!? Pai astea's cele mai importante!
Degeaba gandesti lucruri cand esti treaz daca visele sunt seci!
Pentru ca visele te trag inainte!
Ele sunt motoarele noastre!
Ele stiu inainte ca noi sa ne "trezim", unde o sa mergem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu