miercuri, 10 martie 2010

Nici o explicatie...

Am scris cate ceva si reactiile nu au intarziat sa apara.
Nimeni nu a inteles exact ce am zis, sau mai bine zis, toti au inteles ce au vrut ei, nu strict ce am scris eu.
Unii au inteles ca ma iau de ei degeaba.
Altii au inteles exact pe dos.
Mai toti au inteles ca sunt incrancenat si suparat.
Ca trebuie sa-si ia lucrurile, ca vreau sa scap de ei, ca trebuie sa faca socoteli.
Poate ca sunt si nerecunoscator?
Ca aici e gazeta de perete...ca a venit "Ziua Canii"!
Asta cand nu o sa mai fiu!

5 comentarii:

  1. Pai nu stii sa te exprimi si ar fi timpul ca fiecare sa faca doar ce se pricepe, nu ce isi imagineaza ca s-ar pricepe. Da, acuma o sa vina aia cu "ba eu stiu, ei nu stiu sa priceapa". Tu nu intelegi ca esti ca aia care au o problema cu cantatul desi in gand canta extraordinar, le iese exact ca Pavarotti. Degeaba ai ureche muzicala si canti bine in gand, problema nu sunt cei care te asculta cand canti si nu e normal sa te astepti sa te aprecieze pt ce ai fi in interior. Pentru ceilalti vom fi mereu doar ceea ce se vede, ce suntem capabili sa aratam. E tembela abordarea aia clasica cu "nu ma cunosti cum sunt eu de fapt..." Suntem doar ceea ce suntem capabili sa exteriorizam. Bucura-te ca esti apreciat pentru ceea ce reusesti sa fii. Nu mai incerca sa fii Pavarotti. Nu vei fi decat in gand si ii vei stresa si pe ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonimul de mai sus a zis lucrurilor pe nume. Cand am vazut titul "Ziua canii" m-am gandit ca ai depasit starile emotive de ieri si ne chemi sa ne spalam canile!!! Acelea din care bem si pe care le lasam mereu aruncate aiurea. Ar fi fost un mesaj mai clar si mai constructiv decat cel de azi.
    Asa ca o sa imi permit aroganta sa ma cred Mircea pentru cateva secunde si o sa zic ce ar fi trebuit sa zici tu: "Va invit pe fiecare dintre voi sa va spalati cana dupa ce betzi din ea! Sunteti bineveniti aici dar va rog sa nu mai lasati jeg in urma... fie ca e vorba de un gand neprietenos, scule imprastiate sau o banala cana murdara!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonimule care esti...se pare ca stii mai multe despre mine in cei trei patru ani de cand ma cunosti decat stiu eu in cei aproape 50 de ani, incat crezi ca poti sa-mi spui ca nu stiu sa ma exprim, una la mana,ca nu ma pricep la lucruri si ca doar imi imaginez ca m-as pricepe.
    Asta inseamna ca tu te pricepi mai bine decat mine in toate domeniile in cauza si poti trage concluzii.
    Da-mi voie sa nu te cred. Nu cunosc pe nimeni din preajma mea sa cunoasca mai multe ca mine numai si numai pentru ca am ceva ani in plus in ce fac!
    "Tu nu intelegi ca esti..." aia cu cantatul. Vad ca tu intelegi tot si ca poti sa-mi explici si mie.
    Rahatul asta de blog e si ca sa vada "lumea" cum sunt si in interior dar probabil ca pe tine te intereseaza doar ce crezi tu despre mine si eventual "amanumte picante" Exteriorizarea mea e si prin ce scriu...dar nu stiu sa ma exprim; -aia am inteles; mi-ai spus-o raspicat.
    Nu ma pot bucura la comanda : "Incepi sa te bucuri!" cum dinnou trasezi o sarcina, dupa ce ai stabilit care sunt reusitele mele si ca am de ce sa ma bucur...
    De vanitate incerc sa scap cu toate ca e tentanta, iar stresul celorlalti exista, nu-l creez eu, poate doar faptul ca tot ei nu au timp si chef sa gandeasca!
    Oricum, aproape ca te-ai semnat prin ce ai scris...
    Sfatul me e ca atunci cand mai scrii sa-ti dai la o parte "oglinda" din fata pentru ca de fapt ai scris despre tine!

    RăspundețiȘtergere