joi, 4 februarie 2010

Politica

Am zis ca daca "ies" astia iar, plec...
Hai si nu va speriati ca nu incep cu politica si promit sa ma abtin cat pot.

Am fost tras de maneca mai ieri-alaltaieri ca prea sunt alambicat si daca vreau sa zic ceva , sa o zic pe sleau..sau daca tot bat apropouri, sa fie mult mai "transparente".
De ce? Fiecare intelege ce vrea, sau daca nu intelege cere lamururi, comenteaza.
Daca rezoneaza cu ce scriu, comenteaza! Chit ca a inteles total pe dos!

Poti spune orice, oricui...dar suntem pregatiti sa ne asumam consecintele?
Putem asculta orice de la oricine...dar suntem siguri ca mai vrem sa-l vedem maine pe cel din fata noastra? Sa-l si iertam eventual?
Credeti?
Eu nu cred !
D'aia trebuie sa ne purtam "cu manusi"...inca! Sa avem o "politica adecvata"! Altfel riscam sa "stricam"!
Relatii, prietenii, amintiri...amintiri viitoare.

Si asta nu inseamna, mai ales intre prieteni, Falsitate ci... Grija!

Nu incerca sa Impui!
Nu incerca sa Refuzi!

Suntem diferiti!

Mai gresim inca...nu suntem "pregatiti politic"!

3 comentarii:

  1. totul depinde de piticul din noi. cine are urechi de auzit, aude! si mai si intelege. cine nu are.. ramane cu aceleasi pareri gresite, si n-are decat de pierdut. de ce sa ne purtam mereu cu manusi?. citat din clasici: "I always know when I'm stupid, so, don't tell me!"

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mereu, dar mai intotdeauna! Am zis: pentru ca daca spunem exact ce am gandit, stiind pe cine avem interlocutor, putem pierde tot...si nu castiga nici el nimic, pentru ca nu e pregatit sa primeasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. asta tine de "cunoasterea interlocutorului" si de "politica aplicata" stiinte complexe! eu zic insa ca si boxul se poarta ... cu manusi!

    RăspundețiȘtergere