luni, 15 februarie 2010

La ce bun?

Chiar, la ce bun? De scris zic!
Ce dracului rezolv cand nu e nimc de rezolvat? Ce doresc sa realizez cand nu e nimic de realizat? Ce mangaiere-mi aduce cand de fapt pare ca-mi adanceste starea sufleteasca?
Asa pare, ca nu e bun la nimic. De scrisul meu pe bleg spun ca asa, in general, scrisul e bun!
Daca nu ar fi scrisul nu am mai avea ce citi, nu?
Nu ar mai fi etichete pe sticle! Anunturi matrimoniale, semne de circulatie gen "STOP"...
Nu s-ar mai putea transmite ganduri la distanta...nu ne-am mai putea cunoaste unii pe altii fara sa ne vedem neaparat.
Bacovia! N-ar mai fi nici Bacovia cu starile lui cu tot !Nu ne mai chinuiau la scoala cu el!
Daca el a putut sa scrie printre lacrimi si ganduri negre inseamna ca e posibil si chiar necesar, altfel nu se straduia atat!
La mine nu e asa de grav...
Acum ca pot si eu sa mai scriu, e sigur dar...la ce bun?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu