marți, 9 februarie 2010

Deja-vu

M-am saturat de atata zapada.
De patru zile lopatez zapada sa fac "partie" prin balta.
Chiar ma gandeam, vorba cuiva, sa o export, sa o vand cumva...dar acum ar vinde toata lumea asa ca "pretul la bursa" al zapezii, e mic.
Si mai am si ceva de lucru...si vreau sa ma plimb si cu broscuta...si sper sa nu mai vina alta zapada ca omor pe cineva!
Am curatat din contactele de pe mess cu care nu am vorbit demult sau niciodata. Urmeaza cei care stau offline.(cat ma supara chestia asta cu offline-ul!) In mintea mea, a sta Offline e egal cu : "nu vreau sa fiu vizibil pentru tine pentru ca ma bati la cap cand nu am eu chef!"
Vad eu cine mai urmeaza...oricum zilele astea, cineva a pus lanturile si a venit sa dea zapada impreuna cu mine! Parca e acum (deja?)CINCI ani!
A fost primul si vad ca e singurul care se gandeste...ma rog, actioneaza. Au mai fost care au intrebat; de ce sa mint?
Poate ar fi venit si altii dar i-am "linistit" ca e in ordine!
Sa nu intelegeti gresit, sunteti multi care m-ati ajutat, chiar si impotriva vointei mele ! (ha, ha!)
Cu el insa nici nu am vorbit!
De fapt cam asta e Treaba!
A venit si gata! Si i-am multumit!
Cand au trecut cinci ani?

2 comentarii:

  1. Nu fi nerecunoscator...majoritatea nici nu au avut cum sa vina asa cum nici tu n-ai reusit sa iesi din balta ! Ar trebui sa fii mai intelegator... Altfel esti ca tancu ala mic care bazaie ca nu i se da atentie atunci cand vrea el... si nu-i frumos !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am recunoscut de multe ori ca sunt ca un copil...e ceva gresit in asta?
    Am recunoscut intotdeauna ajutorul primit, nu trebuia sa-mi atragi atentia, am si scris daca nu ai citit atent(a).
    Nu e frumos?
    Nu sunt om serios?
    Nici nu vreau!

    RăspundețiȘtergere