miercuri, 17 februarie 2010

Malpraxis

Comunicarea intre indivizi e vitala. Asa s-a nascut de fapt specia umana ca specie inteligenta. Nu stiu daca a fost o capacitate invatzata sau data dinafara. Cert e faptul ca a ajutat mult, decisiv, la evolutie.
Mie-mi foloseste. E extrem de importanta!...si mi-a lipsit enorm. Toata viata.
Poate sunt eu prea pretentios.
Am facut si excese de comunicare si nu stiu daca a fost bine. Am incalcat si "reguli" si "limite" in comunicare si poate ca nu a fost bine. Am declansat si reactii "adverse", de indepartare, retragere, distantare.
Poate ca tocmai de aceea acum, nu sunt inteles.
Poate ca acum cand sunt supus la lipsa de comunicare, cand fiecare are lucruri mai importante decat sa stea de vorba cu mine, ma simt asa de rau.
Si mai rea e insa saracia in comunicare. Asa, sa salveze eventuale aparente.
In ultimul timp am fost obisnuit altfel
Nu e bine. Malpraxis.
Ma tratati gresit. Nu vreau sa stau in incubator.
Nu ma fac "bine" asa!

Un comentariu:

  1. Daca nu esti inteles, e de datoria ta sa te faci inteles.
    Daca nu incerci sa te faci inteles, e vina ta!

    Daca incerci sa te faci inteles si NU esti inteles sau esti inteles gresit, atunci e vina altora..
    A cui?
    A prietenilor la care incerci sa le spui ca lumea ta e gresita?
    Nu prea!!!! de ce ar fi vina lor? Nu ei au facut lumea!

    Totusi... gresita sau nu.. e randul si dreptul tau sa o judeci!
    Si nu prea mai conteaza cine e vinovat, de fapt cautam un pic de intelegere..

    Si daca nici ei nu inteleg, atunci: "Fuck them".. or... "Try again"?
    As sugera varinata "try again" ("BOLD")
    Pt. ca toti avem drame de dat mai departe la departamentul de inregistrat drame ...

    Si daca nu-i pasa nimanui??
    "Cum sa nu-i pese?, ca doar asta facem aici! Impartim sentimente cu altii!"
    ...
    Poate s-au obisnuit...
    "poate!...Atunci sa-i intelegem, ca doar ne sunt prieteni..!"
    .
    Poate.. dar sa ne inteleaga si ei pe noi..
    .
    .
    PSSSS: ha! hai ca pot sa traiesc cu dramele mele!
    Sa-mi sugeti dramele...
    (accept variante gay de reciprocitate...:D )

    RăspundețiȘtergere