miercuri, 3 februarie 2010

N-am Chef de Scris Azi

Vad ca se nasc discutii.Scurte.Dure.
Cu concluzia trasa chiar inainte ca cineva sa poata spune ceva.

Cu asta sunt obisnuit si totusi nu ma pot obisnui!

Nu se poate elimina comunicarea reala dintre oameni!
Nu se poate elimina dintre noi balansul dintre a asculta si a transmite ceva celorlalti.
Nu se poate ca sa nu-l asculti (nu doar sa-l auzi) pe cel de langa tine, sa-l intelegi sau macar sa intelegi ce vrea sa spuna.
Nu se poate sa crezi ca numai tu ai dreptate.
Nu se poate sa crezi ca numai celalalt e raspunzator de toate neimplinirile tale.
Ale voastre.
Cateodata mai cad si eu in gresala asta...
Se poate insa comunica.
Se pot rezolva lucruri din cele mai grele numai sa vrei.
Se pot "rasturna muntii", numai sa vrei!
Vrei?
Pot spune si cum cred eu ca sta treaba numai sa vrei sa ma asculti...
...numai ca azi nu am chef de scris!

3 comentarii:

  1. Este surprinzator ca te-ai gandit la asa ceva. Si mai ales ca ai recunoscut ca uneori tu esti cel care atunci cand nu trage concluzii sustine adevaruri absolute si nu vrea sa auda macar de existenta altor opinii.
    Ma gandesc ca asta ar putea sa fie un prim pas spre indreptarea lucrurilor... Ramane de vazut insa daca vei avea intelepciunea de a pune in aplicare lucrurile despre care scrii... sau la fel cum fac eu de multe ori vei lasa lucrurile doar la nivel declarativ :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Surprinzator?...ce inseamna, surprinzator? Nu inseamna cumva ca deja ma incadram intr-un sablon si ca am iesit din el? Nu inseamna ca deja eram catalogat ca fiind...nu conteaza? ; ca cineva a dat deja un verdict fara sa ma cunoasca indeajuns si fara sa-mi auda opinia?
    Sesizez un pic de vehementa si intransigenta in commentul tau ceea ce e ...surprinzator1
    Ha, Ha, ..putem continua asa la nesfarsit! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu as spune doar ca e o cale nitel mai lunga ... nu e suficient sa iti dai seama, sa recunosti, partea practica e cea mai dificila. cel putin pentru mine care sunt intr-un mare impas acum caci m-am cam saturat sa citesc o mie si una de carti si sa inteleg, sa stiu, sa cunosc, dar cand ma calca unul pe batatura sa se duca toata teoria la dracu si sa constat ca, schimbarea se produce faptic mult mai greu.
    cel mai usor este sa dam vina pe "celalalt" iar asta nu ne poate conduce decat intr-un punct unde vom reveni de fiecare data pana invatam ca vina ne apartine integral pentru ce ne spune sau face persoana cu care relationam.
    si e foarte mult de zis pe cele ce ai scris in acest post dar, mai vorbim ...

    RăspundețiȘtergere