miercuri, 14 aprilie 2010

Schimbare

In vanitatea mea prosteasca am crezut ca se pot schimba lucruri de pe o zi pe alata. Nu se pot schmba! Nu se schimba nimic!
Omul nu se schimba.
E programat asa, sa fie cum poate si cum vrea.
Urasc sa am dreptate cand e vorba sa se intample lucruri neplacute sau rele de'a dreptul.
Asta e!
Iar o sa zica lumea ..."da, tu vrei sa ai intotdeauna dreptate"!...si "de ce nu zici clar ce ai de zis?"
Clar trebuie sa "zici" numai computerelor, astea de ne strica viata reala...
Noi ar trebuii sa simtim...
Ne nastem cu abilitati de comunicare prin telepatie si sfarsim sa comunicam mai mult pe mess...si ce o mai urma...
Am gresit si eu dar toata lumea vad ca face la fel, ba mai rau...excludere se numeste si nu am de gand sa ma bag pe gatul nimanui.
Nu m-a intrebat nimeni daca vreau si eu...hai, lasa. Nu pot face parte din "program"...nu sunt inclus...de fapt nu am fost niciodata!
Avea dreptate ala...chiar si in gluma spus..."Nu vine nimeni aici pentru tine, sa-ti iasa din cap!"
Cine e p'acolo?...intrebarea asta ma scoate din sarite...eu sunt nimeni, daca sunt singur!

Toata lumea "stie" dinainte ce si cum vreau eu. Ce sa se mai oboseasca sa ma intrebe, nu?
Balta e goala acum...ma rog mai sunt ale mele si niste fieratanii...e mai fun sa-ti stii "investitia" la adapost.
Aici doar se fac lucruri si atat.
E normal pana la urma.
Numai ca excluderea functioneaza si aici.
Nici nu vreau sa aflu unde e Locul...despre care am aflat intamplator...nu de la cine-mi reprosa mai acu ceva timp ca nu i-am zis direct lucruri...deh, de ce trebuie sa stiu eu?
Se pare ca daca nu pot schimba eu lucruri trebuie sa ma schimb eu...e mai usor sa-mi impun eu ce e bine sa fac, mie...
Nu vreau sa mai merg nicaieri, nu ma mai intereseaza.
N-am auzit, "nenea, ce faci, nu mergi?...hai ca vedem noi!...mergi cu mine?..d'astea.
Nimeni!
Nen-tu!...Hai la nen-tu...chiar si asta suna cam asa...hai la ala al tau! De ce sa te implici cand poti sa nu?
Acu e prea tarziu!...chiar daca nu as fi mers pentru ca nu-mi place in prostia mea , sa ma indatorez la nimeni...Ideea de baza este insa ca: nu sunt inclus in "program".

Si sa mai zica cineva ceva, nu mai merg...mai e o zi pana la plecare...din cate am tras cu urechea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu