sâmbătă, 3 aprilie 2010

Lumina

Citeam azi cava, chestii "grele". Religie, liberul arbitru...d'astea...
Ceva mi-a atras atentia. Era vorba ca sa zic asa de faptul ca un individ nu poate gandii, tot ce s-ar putea gandii. Ar intra intr-o contradictie cu natura. Eu asa am inteles.
Adica daca am putea gandii chiar tot, atunci am putea sa ne transpunem in persoane diferite in trecut si sa modificam prezentul si chiar sa vizualizam viitorul si conform cauzelor deja constientizate, sa-l stricam si p'asta!!! Ha, Ha, Ha! E greu? Cred. Nu stiu sa ma exprim.
Teoriiiii...concepte...filosofii...misto!
Ma freaca astia la radio cu invierea lor...cica o sa invie..ma rog e o sarbatoare, a "inviat" o data si gata. Obiceiurile sunt frumoase si pot sa le inteleg...si sa le accept.
"Sa fie Lumina!...Si a fost!" "Veniti de luati Lumina!"...

Nu vreau de la astia, ca nici macar nu au!

"Unde" am fi fost fara religie? Probabil mult mai putin violenti pentru cauze "drepte", mai putin intransigenti cu ceilalti si mai departe in gandire , fara dogmele impuse de fabricantii de mituri!

Tre' sa sting "becu' lu' Niculae" ca sa se faca "lumina"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu