duminică, 25 aprilie 2010

Cantecul Lebedei

Nu fac parte din "societatea" de azi! E clar nu pot face parte din program!
Pasinea inseamna altruism. dedicare si lipsa calculelor meschine.Ca de altfel si absenta oricaror tendinte de lidership! Ceea ce nu e cazul in momentul de fata si nu va fi niciodata.
Dac ar fi cazul dupa ce simt as merge oriunde...ce voi simtii, in viitor?..atunci nu as merge nicaieri.

O sa vina si partea cu afacerea ca e ceva "firesc" in zilele noastre.
O sa vedeti...dar are sa treac ceva timp si o sa uitati sau o sa va faceti ca uitati si nu o sa mai recunoasteti nimic. NIMIC DIN CE AM ZIS!
SI ASTA LA ADAPOSTUL pasiunii!
Unii au omorat lupii sub pretexte de false de aparare a oamenior ca apoi sa incerce sa-i readuca inapoi ca era prea multa infectie. "Lupul cel rau" a ramas in schimb.
Ma conving inca o data ca nu am ce cauta pe "lumea" asta. Suntem impotriva naturii.
Imi pare rau ca m-ati cunoscut!
Va las in pace sa vietuiti cum stiti.
Nu suport minciuna nici chiar prin omisiune!
Carcotelile mele sunt sincere chiar daca nu sunt spuse direct celor la care tin.
Nu am si nu am avut nevoie de nimic de la nimeni.
Incercati sa nu ma mai cautati.(cum de altfel si faceti)
Nu insistati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu