miercuri, 25 mai 2011

Un An

Pentru ca batranii stiu sa astepte am asteptat si eu. Chestia e ca nu stiu ce am asteptat pana acum. Ca sa astepti ar trebuii sa stii Ce astepti, nu?
Ma rog , prostii.
Dar tot am asteptat.
De fapt am fost confuz in asteptari chiar si eu..."atotstiutorul'...rahat!
Am asteptat "normalitatea"(in viziunea mea, e adevarat)
Am asteptat ...ce asteapta altii de la mine(ce ziceti de chestia asta???)
Am asteptat...zorile( au fost cele mai punctuale)...rar vezi asa ceva printre oameni.
Am asteptat...ca unii sa gandeasca cu al lor cap(poate le-a "iesit", nu stiu ca nu au marturisit)
Am asteptat...si ceva lucruri materiale
Am asteptat si un an intreg ca sa mai scriu ceva...de fapt fara cateva zile.
Inseamna ca nu am reusit sa astept destul?

2 comentarii:

  1. Si...de fapt,in cautarea necunoscutului,nu facem decat sa asteptam ceva ce nu exista.
    In cele din urma,nu e asteptarea un fel mai diplomat de a cauta?
    Frumoasa postarea,de altfel.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-as contrazice putin.
    Necunoscut nu e si automat inexistent.
    Asteptarea da, frumos spus "diplomat"...Ha, ha! Eu i-as spune(in cazul meu), un fel mai putin agasant si agresiv, pentru altii, de a cauta!
    Multumesc pentru comentariul tau

    RăspundețiȘtergere